confusio
Bona nit,
Primer de tot gracies per respondre, es genial aquest espai que ens oferiu…
Us explico, jo sento que mai he tingut una relacio sana amb el menjar. Mai he estat grassa pero sempre he tingut l’obsessio d’estar molt prima, majoritariament a causa de l’ambit de la dansa, on sempre se m’ha exigit estar als ossos. El cas es que he passat epoques de tot: menjar entre poc i res, vomitar, afartaments, esport durant la matinada, medir-me tot el cos i apuntar-ho en una llibreta… i aixi porto practicament tota la vida. Llavors us escric perque porto molts anys pensant que podria estar patint un tca, pero conec a persones que ho han patit i porto molt temps informant-me i jo sento que no tinc cap mena de distorsio corporal, jo se que em veig com em veu la resta i se que no estic grassa, pero simplement m’agradaria estar mes prima i aixo m’ha fet obsessionar-me. Tot aixo em crea molta confusio, perque soc conscient de tot el que faig “malament” pero com em veig tal i com se’m veu, se controlar-ho per no passar-me ni acabar a un hospital. No se si m’estic explicant… Una persona amb tca no acostuma a poder controlar el que fa, no? Ni a ser conscient de les seves accions… i, a mes, el tema de la distorsio corporal. No se, estic feta un embolic, a veure si em podeu ajudar! Mil gracies.
Laura Centellas

Hola!
Moltes gràcies per la teva consulta.
Pel que ens comentes no ho estàs passant bé i ets bastant conscient de què t'està passant. Com que quelcom està passant, és important que busquis ajuda professional perquè et puguin aconsellar de la millor manera possible. Hem d'anar amb compte a l'hora de fer esport, que no suposi un risc per la salut i puguem gaudir d'allò que fem. Si no és així, potser hem de parar i veure quines solucions podem trobar per tornar a gaudir. El primer de tot és la nostra salut i hi ha conductes que poden comportar problemes...
Ets molt valenta preguntant i demanant-nos ajuda. Et proposem que et posis en contacte amb nosaltres i puguem ajudar-te en tots els dubtes que tens. En aquesta trucada ens podràs explicar tot això, desfogar-te i una de nosaltres (psicòlogues) t'assessorarà en tot allò que necessitis. El telèfon és 934 549 109.
Esperem la teva trucada, una abraçada molt forta!!
La Laura Centellas