El 'casi algo' vol que siguem parella, però...
Hola!
Fa uns nou mesos que tinc una espècie de rollete amb un noi. És el típic noi molt popular i que tota la ciutat el coneix sobretot per ser dels que més èxit té amb les noies… Al principi era molt pesat amb mi i em vaig fer il·lusions. Després va començar l’època en que a vegades estavem una setmana sense dir-nos res, un mes sense quedar… Però després vam tornar a estar en més contacte. A jutjar per aquests mesos en els quals no era gaire constant, ell continuava lligant amb moltes, etc. vaig pensar al final ell i jo sempre serem un simple lio. Però a partir de cert temps ell va començar a estar molt carinyós amb mi, i a l’estar junts semblava que teniem sentiments, a diferència dels primers mesos que tot era més forçat i es sentia més buit, sí que he notat una tendresa que abans no hi havia. Llavors, un dia va començar a fer comentaris per xat de que si erem parella oficial, novios, no se que, és a dir, no m’ho preguntava, sino feia el comentari esperant a que jo continués el joc, per exemple: em deia ‘novia’ esperant a que li contestés anomenant-lo ‘novio’ de volta. Això ha passat 4 o 5 cops i mai li he seguit el rollo. L’últim cop em va dir que quan ens veiessim començariem a sortir, així afirmant i sense preguntar com sempre, i li vaig dir que ho haviem de parlar en persona abans de res. Al quedar en persona, no va sortir el tema de forma sèria, sí que va fer els comentaris de sempre esperant a que li segueixi el rollo, però no ho vam parlar ni em va demanar sortir.
Tinc sentiments per ell, però el rollo aquest de que a vegades està distant, parlem molt poc i fa molts pocs plans amb mi però amb altra gent molts… per què vol que siguem parella, si fins ara ha estat poc pendent de mi, i lligant sense parar amb altres? He pensat, potser fins que no siguem oficials no s’enfocarà? Ja han passat 2 mesos des de que va sortir el tema de ser parella, i estem estancats, de part d’ell pq sembla que va a la seva i sempre treu el tema de forma estranya, i de part meva perquè no tinc el valor d’iniciar jo la conversa seriament i espero a que es posi seriós ell primer.
Gràcies per llegir :)
Laura Centellas

Hola!
Doncs sembla que esteu en un malentès i cal que algú ho desencalli, no?
Si per tu és important (que ho és), hauràs d'afrontar la situació i tenir aquesta conversa. Sabem que pot ser complicat cara a cara, així que potser ho fer per xat si et ve de gust.
Si tu vols tenir-hi una relació, fes-li saber (i explica com t'agradaria que fos). Llavors ell també ha d'exposar de quina manera entén la relació i intentar arribar a un acord.
Si tu vols seguir com fins ara, també li has de fer saber. I si et molesten els seus comentaris de "novia", diga-li.
No pots esperar que sigui ell el que tregui el tema si per tu és important.... Així que, agafa aire i comença la conversa! Segurament anirà millor del que t'esperes ;)
Una abraçada!
La Laura Centellas