He perdut la virginitat?
Hola bona tarda, l'ho primero donar-vos les gràcies per la vostra feina. El meu dubte es que si la teva parella et fa dits pots perdre la virginitat? Es a dir abans d'ahir el meu novi en la fer dits i al principi de tot vaig sentir com que hem feia mal i que començava a ficar els dits més. Al finalitzar hem va sortir una mica de sang, aixó es normal? I llavors seguiexo sent "virgen"? Moltes gràcies i espero que pugueu resoldre els meus dutbes i un petó molt gran😘👋🏼
Laura Centellas

Hola,
La virginitat té un component religiós i el que considerava que era perdre la virginitat era la fractura de l'himen, entenent que mentre hi ha presència d'himen es conserva la puresa de la nena/noia, i si no hi és, ja no és pura i casta.
La virginitat com a concepte no religiós podria ser considerat que es perd en el moment en que comences a experimentar sobre la sexualitat amb altres persones, una masturbació en parella es pot considerar perdre la virginitat. Però el que es considera a nivell general com a pèrdua de la virginitat (hi hagi himen o no), és si s'han tingut relacions sexuals amb penetració.
Una abraçada i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
La Laura Centellas