INICI POSTURES
Hola, moltes gràcies per tot abans d començar.
Us vaig escriure fa un temps dient que estava liada amb el meu millor amic i que no es veia ell preparat per follar.
A dia d'avui ja ha passat. Hem follar dos dies.
Varies preguntes:
1- es normal que el primer cop sentís com entrava i sortia i tot però no ho pogués calificar com a plaer? Sentia algo però res conparat amb dits per exenple (se q obviament sempte serà millor estimular clítoris, però boto mes amb dits q no follant) estava ell damunt meu.
2- Ahir ho vam fer per segon cop, va ser millor vaig notarho com més, però tampoc tant. Després vam provar amb mi(soc noia) a dalt, i vaig notarho tot molt més, però no sé molt vé com ens hem d posar per poder ferho bé, ja que amb mi a dakt no sé quina pose mhe de posar o quin moviment he d fer per a q no se surti d dins.
3- magradaria que hem diguessiu mes postures q siguin aixi mes placenteras per les noies. I si teniu algun truc o alguna cosa
Laura Centellas

Hola,
Anem per parts:
1. Sí, completament "normal" que no sentissis tant plaer com quan hi ha una estimulació directa o indirecta del clítoris. La penetració en si, ficar i treure, sense més, pot no ser tan plaent com altres pràctiques.
2 i 3. Com veus, l'experiència i anar experimentant t'ajudarà a anar descobrint què t'agrada, com t'agrada més, quines postures, etc. Es tracta d'anar provant i anar descobrint de mica en mica. Un ingredient indispensable és la comunicació entre vosaltres, que pugueu anar-vos guiant i indicant com us està agradant més, etc.
Amb la posició de tu a sobre, marques tu el ritme i tens més "control" de la situació. Pots graduar la profunditat de la penetració i també tens accés a estimular-te el clítoris al mateix temps que practiqueu la penetració. Pots provar-ho a veure quines sensacions experimentes.
Una abraçada i moltes gràcies a tu per la confiança!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
La Laura Centellas