Recomanacios
EL noi que parlava d'aixo:
"Bones, la veritat és que em preocupa molt una cosa...
De vegades, quan acabo, al cap d'uns 5 minuts se m'infla el penis i no se perquè.
No ho he volgut dir mai enlloc per la vergonya que em fa...
Una altra cosa és que quan els testicles estan com més flexibles o sigui que hi ha més calor suposo o alguna cosa així, em passa que noto com un bultet petitet a la zona dr baix dels testicles, però quan estan durs no noto res, nose si això és gaire normal, però estic bastant preocupat"
Li heu recomanat anar a la llevadora. Desde quan la llevadora tracta penis? Menudo copia-pega...
i lo que te devall dels testicles es molt probable que sigui el cauda epididymis:
https://maleinfertility.org/sites/default/files/styles/panopoly_image_original/public/relabeled_anatomy_of_the_testicle.jpg?itok=Ywn6RDA9
Com que les que contesteu no sou homes ni heu pensat en la posibilitat, com pot ser que no hi hagi homes per contestar?
Laura Centellas

Hola,
Disculpa que no haguem contestat abans, se'ns va quedar sense contestar i ho hem vist ara.
Volem aclarir diverses coses en relació a la teva consulta.
En primer lloc, no fem còpia i enganxa, ens prenem de forma molt seriosa la nostra feina, contestem totes i cadascuna de les consultes de forma personalitzada, és cert que algunes poden ser similars o iguals, però si la informació que hem de donar és la mateixa també és normal que siguin respostes iguals o similars, no?
En segon lloc, en referència a la teva frase "Com que les que contesteu no sou homes ni heu pensat en la posibilitat", sembla mentida que al 2022 haguem de justificar que no fa falta ser del mateix gènere ni tenir els mateixos genitals per a contestar i atendre a la persona que ens consulti o la persona qui tinguem davant...
En tercer lloc, és totalment irresponsable emetre un diagnòstic sobre una situació que una persona descriu sense explorar-la físicament, a part que nosaltres som psicòlogues i no som ni metges, ni llevadores, ni infermeres...
I en quart lloc i seguint amb la professió de les llevadores dels Centres d'Atenció Primària, de les tardes joves dels CAP i dels ASSIR són professionals completament capacitades per a realitzar diagnòstics, diagnòstics diferencials i derivacions en els casos que sigui necessari. És cert, que la majoria de casos que veuran les llevadores són casos de persones amb vulves, però poden atendre perfectament a persones amb penis.
Així que, sí, seguim segures que la resposta, que vam donar-li a aquest noi al que fas referència, és la correcta i contestaríem exactament el mateix.
Una abraçada i gràcies per escriure al consultori!
Helena Angel i Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat i Parella
La Laura Centellas