mal
Bones, habitualment em fa mal la panxa, he anat al metge molts cops i m'han fet proves, no han trobat res pero es que a mi em segueix fent mal, se que sonara raro pero li he agafat un trauma amb el mal de panxa perquè sovint em passa i tinc por de que em vingi en un lloc on no sigui casa meva, tinc aquesta por i es tan forta que no podia anar a altres llocs per por ja que he tingut mals moments en que he tingut mal de panxa fora de casa, estic preocupada,em fa por i quan penso en aixó mestresso i em poso més nerviosa i em ve més mal de panxa i asobre a la gent que li e explicat diuen que no es per tan i aixo em fa posar molt trista, estic preocupada tambe per si resulta que es una enfermetat o algo, potser es per mala alimentació , pero es que no es normal, cada semana encara que sigui 1 cop tinc mal de panxa.
Gràcies!
Laura Centellas

Hola!
T'entenem perfectament! El mal de panxa és molt desagradable i crea una sensació de malestar perquè mai saps en quin moment necessitaràs anar al WC ni amb quina urgència!
És natural que, davant aquesta incertesa, hagis optat per reduir les trobades amb les altres persones i sortir poca estona de casa... Tot i així... això només és una tireta per no patir, però no resol el problema, oi?
Si et fa mal la panxa i et crea problemes en el teu dia a dia, busca ajuda. Continua insistint amb el teu metge/essa, demana valoracions psicològiques per tractar aquest nerviosisme i intenta lluitar amb la teva família per tenir una explicació (ja sigui una intolerància a algun aliment o alguna altra cosa). Si tu saps que el teu cos no està funcionant bé, fes-ho saber i insisteix. Només tu pots saber el mal que et fa, així que ho has de comunicar.
Nosaltres seguim aquí. En quin punt estàs? Tens alguna cita programada per seguir fent proves? Ens escrius i així anem fent el seguiment?
Una abraçada!
La Laura Centellas