sexe
laltre día vais perder la virginitat amb el meu novio i em va fer bastant mal i uns dies después vam tornarhi pero va costar mes que entres i vam canviar a que em fes dits, es per algo que en fes mes mal i costes mes¿¿
i un altere cosa, li hauria de dir a algu que he perdut la virginitat?? no es ho sap la meta germana i unes amigues, em fa por dirlis ale meus pares perquè tina 14 anys
AJUDAAA SIUSPLAUU 💕
Laura Centellas

Hola,
Si la primera experiència ha estat bastant dolorosa, pot  ser que quan ho vols tornar a fer el teu cos està en tensió per evitar aquell dolor que va sentir l'última vegada. És com si intentés protegir-te d'aquell dolor que recorda. Per tant, és important que li donem temps al teu cos a que es relaxi, sense presses i amb molta calma.
Lubriqueu bé la zona i no aneu directament a la penetració, recordeu que teniu tot un cos que pot ser estimulat i que pot oferir-vos un munt de sensacions agradables.
Sobre explicar-ho o no, això és decisió teva i dependrà de la confiança que tinguis en els teus pares.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
La Laura Centellas