No se si deixar la meva parella
Bon dia,
Porto amb la meva parella ja 1 any i mig, i en els últims mesos com que he deixat d'estar enamorat (que no vol dir que no l'estimi), noto que la forma en la qual estimo a la meva parella és més racional, no tan "romàntica". I en aquest temps he estat pensant en deixar-ho a part de per aquest fet per la forma en la que veiem la nostra relació, ja que la meva parella és més gran que jo, i té com una visió a llarg termini, i això a mi m'angoixa molt, perquè em fa la sensació de determinar el meu futur.
Un altre fet que em fa patir és que últimament estic començant a sentir atracció per una altra persona, i la veritat em fa sentir malament perquè noto que estic fallant a la meva parella.
Vaja, no sé que fer, ja que em fa molta por deixar-ho i fer-li mal a la meva parella i/o penedir-me perquè sí que noto que no he conegut ningú que m'estimi tant ni que sigui tan bona persona, de veritat ho dic.
En el cas que la deixés no sabria tampoc com fer-ho per no fer-li mal, que de veritat em preocupa bastant.
En definitiva, no tinc ni idea de que fer amb això.
Disculpes pel textazo i moltíssimes gràcies!
Laura Centellas

Hola!
Pel que expliques sembla que la relació t'està angoixant una mica (entre els pensaments de futur, els canvis en els teus sentiments cap a ella i cap a l'altra persona) i també t'estàs plantejant de quina manera hauries de tallar la relació.
No ens has dit què et va enamorar ni tampoc per quin motiu l'estimes. Has posat el focus en el fet que és bona persona i t'estima molt, però... i tu? L'estimes? T'il·lusiona la relació? Tens ganes de tenir un projecte en comú?
Si la resposta és majoria "no"... crec que ja tens una resposta. Llavors serà qüestió de buscar un moment per parlar tranquil·lament, per exposar-li com et sents i per demanar-li el que necessites (temps o tallar la relació). Aquí hauràs d'acceptar la seva reacció i no pretendre que no li faci mal, ja que això és molt difícil.
Si la resposta és majoria "sí"... també tens una resposta. Tot i que també creiem que seria important que puguis parlar-hi per ajustar alguns temes, com els plans de futur per exemple. Si sents que aquestes converses t'atabalen, fes-li saber i canvieu-les per plans més bojos o divertits. Pots ser una manera de treure-li seriositat.
No és fàcil el que estàs vivint... i has de prendre una decisió.
Nosaltres seguim aquí,
Una abraçada molt forta!
La Laura Centellas