Tinc un problema per dormir
El que em passa es que cada nit em costa moltíssim poder dormir, em desperto i estic com una hora o més per tornar a dormir
Laura Centellas

Hola!
Ens falta molta informació sobre el tema, per tant, et deixem unes indicacions més generals per veure què és el que està fallant i, si vols, ens tornes a escriure i ens dones més detalls.
- L'ansietat/Angoixa poden afectar la qualitat del nostre son. Si ens posem nerviosos/es, pensem i anticipem que no dormirem, ens preocupem perquè ens faltaran hores de son, no sabem per què estem nerviosos però hi seguim donant voltes... farà que sigui difícil relaxar-se i, per tant, agafar el son.
- Les pautes d'higiene del son. Aquestes tenen a veure amb quines activitats fas durant el dia o quan s'apropa la nit per afavorir el descans. Per exemple: quan has passat una mala nit, què fas al matí? et lleves d'hora o et despertes quan s'ha acabat la son? Si et despertes quan s'ha acabat la son, és difícil recuperar el ritme de son.
Et deixem algunes pautes del son per afavorir que tornis a recuperar el cicle que tenies.
- Llevar-te d'hora.
- Mantenir una mica d'activitat física.
- Reduir l'ús de pantalles (1-2h abans d'anar a dormir) llegint alguna novel·la, per exemple.
- Una dutxa d'aigua calenta abans d'anar a dormir
- Tècniques de respiració i meditació.
Nosaltres seguim aquí, torna'ns a escriure a veure si has pogut millorar el descans.
Una abraçada!
La Laura Centellas