Em fa por no trobar a algú que m’estimi
Hola,
Soc una noia bastant insegura i tinc ja 15 anys i no me fet ni un petó així que tinc por de no trobar a algú que m’estimi i vulgui estar amb mi perquè penso que hi han persones que valen molt més la pena que jo
Laura Centellas

Hola!
No sabeu el mal que ens fa llegir-vos quan teniu aquesta imatge de vosaltres mateixes. Sentir inseguretat és una de les emocions més comunes en els éssers humans. Tots i totes ens hem sentit insegurs/es però això no té a veure amb el fet de ser estimats/des. Cada persona és especial i a vegades t'ho ensenyarà de seguida i d'altres ho hauràs de descobrir amb més temps. No tots som iguals ni busquem el mateix, per sort!
Referent al primer petó, fa un temps van penjar un article que parlava sobre el tema i més de la meitat dels adolescents no s'havia fet un petó abans dels 15 anys. No et posis aquesta pressió a sobre, serà més endavant i quan n'estiguis convençuda.
Coneixeràs una persona (o potser començaràs a parlar amb algú que ja coneixies) i de cop, et semblarà una persona interessant, tindràs ganes de veure-la i de quedar-hi, d'apropar-t'hi... i, si és mutu, arribarà un moment que tindreu ganes de fer-vos un petó.
No sabem quan passarà. Però passarà.
De moment, centra't en estar amb la teva gent, en descobrir els teus gustos (interessos, aficions i sexuals) i quan et vingui de gust, comença a compartir-los amb els altres, a veure com responen ;)
Una abraçada!
La Laura Centellas