pensaments negatius
Hola, sóc una noia de 14 i fa com un any tinc pensaments molt forts, em molesten molt i tot això va començar quan tenia 13 anys, els pensaments són sobre TOT i és com si els pensaments Em controlaran i estic farta estan 24/7 al meu cap i no sé què fer he provat tot i no se'm van aquests pensaments són com un malson no vull tenir pensaments així .no sé què fer necessito ajuda
Laura Centellas

Hola bonica,
Ho has comentat a algú més? Potser aniria bé que en parlessis a casa i busquessiu una valoració professional. A vegades creiem que ho hem de resoldre soles però demanar ajuda és el més sensat. Deixa que et facin una valoració i et donin una resposta concreta.
Els pensaments intrusius poden ser molt desagradables i amb molta intensitat. Estàs vivint algun moment vital intens? Notes que hi ha alguna cosa a la teva vida que està desajustada? A vegades el malestar apareix per fer-nos fer canvis a la nostra vida.
Nosaltres seguim aquí. Escriu-nos de nou i ens expliques com ha anat la valoració.
Una abraçada!
La Laura Centellas