Fer el primer pas
Hola, soc una noia de 17 anys i tinc ganes d’experimentar coses noves, ja que només m’he liat.
El problema és que quan estic amb la persona amb la que vull experimentar les coses em començo a posar super nerviosa i em faig enrrere perquè em començen a venir inseguretats (després m’acabo arrepentint).
Laura Centellas

Hola!
Gràcies per escriure'ns!
Entenem la teva sensació i les teves preocupacions, a vegades no sabem com reaccionar davant algú que ens importa o ens agrada i, per por al que pugui pensar de nosaltres, no acabem fent res.
Ara bé, a tu t'agrada i sembla que tu li agrades, així que... és qüestió de trobar una estona d'intimitat. Evidentment que no saps què li agrada ni ell sap el que t'agrada a tu, és una cosa que s'ha d'anar construint, provant i demanant. Comunicació constant per tenir una bona relació (sexual).
Per on comences? Quan notis que el teu cervell està pensant massa, centra't en el teu cos, fes un escànner corporal i intenta notar on sents el desig i què et ve de gust (Que et toqui, tocar, a quines parts....). Segurament tindràs ganes de fer-li algun petó i de tocar-li el cos, escolta el teu cos i deixa que et guiï. Si no li agrada, ja t'ho farà saber, i al revés.
Esteu en construcció i pot ser una estona molt divertida! Gaudeix del teu cos i de les sensacions de plaer que et dona!
Una abraçada!
La Laura Centellas