mal x2
Hola!, moltes gràcies per la vostra resposta.
M'alegra molt i em fa sentir millor saber que algú m'enten ja que per altre gent pot semblar una tonteria.
Et volia comentar que ens els informes mèdics diuen que tinc síndrome de colon irritat, bueno se que no es una cosa tan greu com el Chron o altres malalties pero és molest, m'intento informar cada vegada més del tema, intento millorar la meva alimentació i sobretot controlar els sentiments i nervis però és difícil. Tinc por a que em passi un altre episodi de mal estar en el insti, ho vaig passar molt malament i més d'un cop m'ha passat. M'agradaria poder parlar amb algú sobre aquest tema i poder pensar en positiu.
Gràcies per escoltar-me 💖
Laura Centellas

Hola!
Gràcies a tu per la confiança!
Evidentment que és molest!! No et justifiquis ni minimitzis el teu malestar.
Pel que fa a l'Institut, intenta trobar algunes persones en qui puguis confiar i explicar-los el que et passa, per si, més endavant tens un altre episodi, puguis comptar amb el seu suport.
Si el que busques és ajuda professional, parla amb la teva família i busqueu algun professional especialitzat en malalties cròniques o digestives, ja que segurament et podrà aportar eines psicològiques i nutricionals per poder fer-hi front.
Avisa al teu tutor/a del que et passa, no tinguis por a explicar la teva situació. Quan la gent té una explicació és molt més fàcil que et puguin comprendre i ajudar.
Una abraçada!
La Laura Centellas