Plaer a un noi :)
Holaaa, volia preguntar-vos quines maneres hi ha d'estimular a un noi.
1. Com que les noies tenim els pits, la vagina i la vulva, els nois només tenen el penis per estimular i donar plaer, no?
2. O se'ls pot donar plaer d'una altra forma?
3. Quines maneres hi ha d'estimular-los?
4. Se'ls pot estimular sense tocar el penis I donar-los plaer?
M'agradaria innovar una mica amb el meu nv i no sabria ben bé que fer, em seríeu de gran ajuda, tmb he de dir que nosaltres anem provant, però m'agradaria tenir alguna idea nova que provar per que gaudeixi més del que ho fa.
Moltes gràcies pel que feu 🥰🥰🥰
Laura Centellas

Hola,
Copiarem les preguntes i les anirem responent:
1. Com que les noies tenim els pits, la vagina i la vulva, els nois només tenen el penis per estimular i donar plaer, no? 2. O se'ls pot donar plaer d'una altra forma?
No, l'òrgan més extens que tenim és la pell i l'organ sexual més important el cervell. Per tant, tens moltíssima zona a explorar amb ell per descobrir quines zones li resulten erògenes (i quines zones et resulten erògenes a tu). Hem de poder desgenitalitzar les relacions sexuals. No només els pits i els genitals ens produeixen plaer ;)
3. Quines maneres hi ha d'estimular-los?
Podeu jugar, per exemple, a construir un mapa erògen de cadascú, tocant, acaronant, llepant diferents parts del cos de l'altre, descobrir què m'agrada i què li agrada.
Les altres dues respostes van en la mateixa línia, però sí, se'ls pot estimular sense tocar el penis i donar-lis plaer, inclús sense tocar absolutament res. Pot sentir plaer mentre t'estimules tu i ell et mira, per exemple. Tota la pell té sensibilitat, per tant, tota la pell pot produir plaer. Escolteu-vos i comuniqueu què us agrada tocar i què us agrada que us toquin/acaronin.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas