Em dona ansietat pensar que he fet que la persona que m'agrada ha perdut interés en mi
La meva amiga Nan, la conec des de fa més d'un any, però ha sigut de les persones més importants des de fa molt temps. Ella és de Granada i jo de Barcelona. Aquest any vam començar a parlar cada dia, ja sigui per parlar i veure sèries i trucades. Ens habitem vist una vegada a Granada en febrer i al cap d'un temps vaig considerar que m'agradava. Al cap d'un temps vam decidir que tornaria a Granada per veure-la uns dies en les vacances de la feina per juliol. El viatge va estar bastant bé, però des de llavors he notat que em parla menys que abans del viatge. Em dona molta ansietat pensar que l'he incomodat o decebut en algun aspecte quan no he fet res que sigui malsonant (no l'he manotejat ni res per l'estil). L'únic error greu va ser que em vaig apuntar malament el dia del vol de volta a Barcelona. Des d'aleshores, hem continuat parlant, però molts dies soc jo qui vol començar la conversació, quan abans era més natural entre els dos. Sé que té la seva vida i que no he de ser pesat, i moltes vegades no podia per problemes comprensibles. Encara això, segueixo amb la impressió que ha perdut l'interès en mi i sento que es culpa meva.
Laura Centellas

Hola!
Això de l'amor... és complicat! No és fàcil que les dues persones vagin al mateix ritme i sentin amb la mateixa intensitat. No sabem què està sentint la teva amiga, però si veus que necessita una mica d'espai, dona-li. A vegades les persones tenen diferents ritmes i potser necessita un temps per reflexionar sobre els seus sentiments i poder-te donar una resposta. O potser està passant una temporada complicada i no té energia per començar/seguir amb una relació...
No pots fer res més i no té a veure amb la teva actitud, dona-li una mica de temps i podràs veure si el seu interès torna a créixer.
Una abraçada ben forta!
La Laura Centellas