la te petita
Hola que tal?
Bueno la cosa es que porto relativament poc amb el meu novio y ell es verge y yo no. Total que al tocar-lo per sobre els calçotets i la te MOLT petita pero molt es molt osigui medeix com un dit index y empalmada, jo penso que aixi ni la notare a la hora de tenir relacions (no les hem tingut encara) ajudaa
Laura Centellas

Hola,
En tot cas, potser també és important no centrar les relacions sexuals en el coit. El coit és una pràctica més i un joc més però ni és el més important ni amb el que més plaer obtindran les persones amb vulva i vagina.
Si la relació avança i voleu començar a compartir la vostra sexualitat, parleu sobre què us agrada, què no, no us centreu en els genitals, potser descobreixes que la mida no importa tant i t'obre un món de sensacions i de plaer. O potser descobreixes sobre la teva sexualitat compartida que per a tu la mida del penis limita molt el teu plaer... sigui com sigui, aprendràs sobre tu, sobre la sexualitat i sobre els cossos humans. No hi ha dos persones iguals, ni dos cossos iguals, ni dues vulves iguals ni dos penis iguals. Per tant, millor aprendre a gaudir sense que una característica física que no impedirà la seva habilitat, ho condicioni ;)
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas