No tinc ganes de sexe gairebé mai
Hola, tinc una parella desde ja fa poc més de 2 anys i últimament quan estic amb ell no tinc ganes de tenir sexe, ja sigui perque no tenim temps ja que he de marxar a la feina o m'he de llevar d'hora etc.
Molts cops em sento culpable ja que ns si és perque em centro més en el poc temps que tinc que en disfrutar del moment. Ns si podría fer algo per canviar això i tornar a disfrutar com abans del sexe amb la meva parella.
Laura Centellas

Hola,
Ens sap molt de greu que t'ho estiguis passant malament. Possiblement en la teva consulta hi tens la teva pròpia resposta, on centrem els nostres pensament, preocupacions, ocupacions, etc interferirà a la nostra sexualitat i molt possiblement força directament al desig sexual.
Ens faltaria molta informació per a poder donar-te alguna indicació més concreta però t'animem a que puguis parlar amb la teva parella, i que pugueu conjuntament veure què podeu fer (si és que et ve de gust fer alguna cosa ahora per a augmentar el teu desig). També et pots plantejar un procés psicòlogic amb una psicòloga experta en psicoteràpia, sexualitat i parelles. Et deixem la web del centre on treballem amb un equip especialitzat per si us pot ser d'utilitat com a recurs: www.nuaclinic.es
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas