Masturbacio amb el meu Nv
Bon diaaa, us volia preguntar una cosa :)
La cosa es que quan em masturbo sola es increíble, pero quan estic amb el meu novio es com que no sento res quan em toca, és més em fa mal es com que em rasca o directament se'm posa el clitoris sensible i em fa mal.
- Per que em passa això?
- Com podria fer per gaudir més quan m'ho fa ell? (Intento guiar-lo pero no serveix de gaire)
- A més, sé que no es tot, pero em costa moltíssim arribar a l'orgasme amb ell i m'agradaria poder fer-ho més fàcilment, pq em passa?
-Que podria fer per millorar aquest aspecte?
Moltíssimes gràcies per tot :)))
Laura Centellas

Hola,
És força habitual que no sentim el mateix quan ens masturbem nosaltres mateixes que quan ens ho fa una altra persona. Una manera és guiar-lo, explicar-li com t'agrada i inclús agafar-li tu la mà i anar-li ensenyant els moviments, la intensitat i pressió que t'agrada, si prefereixes estimular el clítoris pels voltants i potser no tan directament, etc. També, si et ve de gust, pots provar de masturbar-te davant seu perquè vegi com ho fas.
Pel que fa al tema de l'orgasme, és probable que si no t'ho estàs passant del tot bé, et fa mal o tota la zona et queda massa sensible, és difícil que l'orgasme es produeixi. Per tant, intenteu anar a poc a poc, que aneu aprenent mútuament com us agrada estimular-vos, perquè aleshores serà molt més fàcil que puguis connectar amb el plaer i les sensacions i que l'orgasme es pugui donar.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
La Laura Centellas