Sexe
L’any passat vaig intentar tinder sexe però no hi cabia i no ho vam poder fer perquè a part a ell se li baixava. Aquest amb la meva parella ho hem intentat ja 3 cops i no hi ha manera de que hi entri i li passa el mateix que a l’altre noi, se li baixa. L’altre dia em va dir que se li baixava pel condó pero no crec que sigui això, sera perquè costa molt de que hi entri, hem provat jo a baix i a dalt i res. Ara començo a pensar que es culpa meva perquè no m’entra i no se que fer.
Mersiii❤️
Laura Centellas

Hola,
No es tracta de culpes. Heu provat primer d'introduir un dit? Heu pogut? Et fa mal? La nostra recomanació seria que abans d'intentar introduir el penis, proveu d'estimular la zona, que estigui ben lubricada i que els nivells d'excitació siguin alts. Si podeu introduir un dit sense dificultats ni dolor, podeu provar amb dos... D'aquesta manera serà més fàcil que pugueu provar després de penetrar amb el penis.
Si tot i així, seguiu amb dificultats, i no pots/podeu introduir un dit, et recomanaríem una visita amb la llevadora/ginecòloga perquè pugui valorar-ho. Pensa també que a vegades els nervis de la situació poden tensar la zona dificultant que la penetració es doni, però també serà important descartar que no hi hagi una causa física que expliqui aquesta dificultat que teniu.
Una abraçada ben forta i esperem que vagi molt bé!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
La Laura Centellas