lio
Bones!! Tot comença en que jo vaig estar dins d'una relació amb una persona durant 4 anys, aquesta relació havia sigut molt intensa cosa que m'agradava però cada vegada que anava passant el temps la relació anava canviant, se que les relacions no sempre poden ser iguals i que els canvis són importants però es que ja no havia tanta atenció ni ganas per part dels dos, ho vam deixar fara casi 1 any pensava que ho havia superat ja que jo quan hi vam deixar no vaig plorar ni vaig estar afectada pero fa poc me'l vaig trobar i nose, és una sensació rara ja que m'ha fet recordar molts de records tan bons com de dolents, va ser la meva primera relació i vaig estar molt enamorada i em fa pena ara mateix haver acabat, tot i que aquella relació no era sana, havien gelos, desmotivació i enfadós cada dia, ara mateix nose el que sento, pensava que l'havia superat però haver-lo vist ma fet recaura, m'han vingut tots els sentiments de cop , estic feta un lió. Se que les coses necessiten temps apart dubto que ell vulgui tornar amb mi, no vam acabar molt bé i si ara l'obro per arreglar les coses semblare una idiota.
Laura Centellas

Hola!
Entenem molt bé aquesta situació. Després d'una ruptura amb algú important per nosaltres podem tenir sentiments molt contradictoris (pena, ràbia, dubte, melancolia...).
I el que expliques és molt habitual. Després de posar un temps de distància, quan tornes a coincidir amb aquesta persona, apareixen tots els dubtes i tots els records dels bons moments. Però ets conscient que la relació no era sana i això és important.
Deixa sortir aquesta emoció, plora pel record i veuràs com mica en mica ho tornaràs a veure diferent. Aquesta "recaiguda", aquesta connexió amb els bons records, forma part del procés d'acceptació de la pèrdua d'aquesta persona.
Agafa aire, posa el focus en tu i fes allò que necessitis. Demana a la gent del teu voltant que et cuidi i fes coses que t'agradin... mica en mica la intensitat serà menor.
Una abraçada!
La Laura Centellas