Estic feta un lio...
Hola! Primer de tot moltes gràcies per tot el que feu, la vostra feina és molt necessària! Mireu, us escric amb una consulta una mica extranya. Porto ja gairebé 4 anys amb la meva parella i estem molt enamorats l'un amb l'altre i tenim una relació molt sana i molt bonica. La cosa és que per arribar a aquest punt, vam haver de prendre'ns un temps per arreglar coses i aclarar els nostres sentiments perquè la relació estava sent bastant tòxica, i vam estar en aquest "parón" uns tres mesos. En aquest temps jo vaig pensar molt amb ell i amb mi mateixa i en com podria millorar la relació, però també en aquest temps vaig estar parlant amb un noi (amic meu) que conec des de fa temps. No em malinterpreteu, no va passar res entre nosaltres i jo estava bastant xof amb la meva situació sentimental, però quan parlava amb ell em sentia molt a gust i entesa i com que feia poc estava en un moment de la relació bastant tòxic, al parlar amb ell vaig saber el que era una "relació" sana. Quan vaig tornar amb el meu nòvio, vaig ser totalment sincera amb el meu amic i li vaig dir que necessitava agafar distància per poder centrar-me en la meva relació, però des d'aquest moment no puc parar de pensar en què hauria passat si hagués decidit començar alguna cosa amb ell... Hi penso moltes vegades i no se com oblidar-me... Hauria de quedar amb ell? Hauria d'agafar distància des de tots els punts? Què faig?
Gràcies!!
Laura Centellas

Hola!
Gràcies per escriure'ns! El que et passa a tu és una pregunta que molta gent es fa quan pren una decisió. "Què hagués passat si hagués pres una altra decisió?" Els "i si..." ens poden arribar a obsessionar i a complicar la vida, oi?
Tu mateixa dius que estàs bé amb la teva parella, que hi ha amor i que és una relació sana. Si estàs il·lusionada i compartiu aquesta sensació, endavant!
Si vols pots quedar amb aquest amic, però potser t'hauries de preguntar amb quina intenció vols quedar-hi? Perquè si el que vols és aclarir-te, potser et poden aparèixer més dubtes.
Aprèn d'aquesta història i valora el que et va ensenyar: A construir amb la teva parella una relació sana i respectuosa. Agraeix aquest aprenentatge i deixa que ell faci el seu camí.
Una abraçada!
La Laura Centellas