cacao mental
Bon dia.
Estic de lio des de fa molt de temps amb un noi. Jo estic molt enamorada d’ell des de fa anys, però ell, tot i sentir molt per mi, no té intencions de començar cap relació. No sé què fer, perquè no m’agrada estar en aquest punt mig, però tampoc vull acabar el que tenim perquè me l’estimo molt i no vull distanciar-me d’ell, tampoc crec que puguem ser amics… què puc fer? moltes gràcies per respondre i per la feina que feu.
Laura Centellas

Hola!
Ostres! quan les intencions de les dues persones no concorden.... pot acabar fent molt mal!
Cadascú té dret a demanar el que necessita de la relació i tots dos podeu decidir si accepteu les condicions de l'altra.
Així doncs... sembla que ell no té voluntat de tenir una relació formal.
I tu què vols fer?
- Esperar "a veure si canvia d'opinió"? Quant temps podries esperar?
- Deixar la relació perquè no s'ajusta al que tu necessites. Caldrà que facis un procés d'acceptació i de dol.
- Continuar com ara amb aquesta incertesa. I haureu de concretar què passa amb la resta de relacions, podeu estar amb altres persones? És una relació exclusiva? Podeu estar en públic?
Allunyar-se d'algú que estimes perquè saps que la relació t'està fent és una situació molt complicada i entenem que tinguis dubtes i moltes pors. El cor vol estar a prop i el cap ens recomana que ens n'apartem...
Llavors et proposem la següent pregunta: Quina de les opcions anteriors et farà estar millor en un futur?
Potser la resposta a aquesta pregunta t'ajuda a prendre una decisió. Tot i així, pren-te el temps que necessitis fins a estar-ne segura.
Una abraçada!
La Laura Centellas