Nous amics
Bon dia! Abans de res donar-vos les gràcies per la feina que feu!
La meva consulta potser no és gaire important, però m'afecta bastant personalment. Jo no sóc de molts amics però vaig fent, i ultimament he conegut gent nova tant per internet com pel carrer i això. El problema és que els meus pares sempre em pregunten amb qui quedo i són força estrictes. No sé si dir-lis que els he conegut i que quedaré amb ells o mentir-los dient que quedo amb algú que ja coneixen, però això em fa sentir malament. No crec que em deixissin quedar amb algú que no coneixen i em fa com vergonya explica'ls-hi, i sempre els acabo mentint, però no m'agrada. Què puc fer????
Gràcies, una abraçada!
Laura Centellas

Hola!
Gràcies per les teves paraules! Ens donen ànims per continuar amb la nostra feina!
Doncs potser hauràs d'explicar-los el que et preocupa. A vegades si ho expliquem des d'un principi, si exposem el motiu real, els altres ens poden entendre molt millor.
Així que potser pots començar explicant als teus pares la teva dificultat per les relacions i que ara has trobat algunes persones amb qui t'agradaria quedar. Explica'ls també que no vols enganyar-los ni mentir-los i que és important per tu conèixer-les.
Escolta les seves advertències i busqueu punts en comú: que els teus pares voltin per allà, que t'hi portin ells, que puguin conèixer-los...
I veuràs com acceptaran que ampliis el teu cercle d'amistats!
Una abraçada!
La Laura Centellas