Nose com dir-li
Bon diia,
mira necessito ajuda/consell. Fara aproximadament 5 mesos que parlo cada dia amb un noi, i crec que estic pillada. La cosa es que ens hem vist nomes un parell de cops i ha estat de festa. Ultimament estem una mica mes distants i m’esta afectant mes del que em pensava. Com li puc donar peu a parlar de lo nostre i explicar-me? Aquests temes sempre em costen molt d’inciar conversa, per por a la seva resposta.
Laura Centellas

Hola!
T'entenem molt! A vegades és complicat iniciar una conversa per parlar sobre els nostres sentiments, oi? i més si no sabem com reaccionarà l'altra persona.
Pots fer-ho de manera oberta i directa i demanar-li què sent per tu o bé preguntar-li quina relació teniu.
I si no vols fer-ho tant directament, pots parlar amb ell i explicar-li el que ens has explicat a nosaltres: Que has notat que esteu una mica més distants i que t'has adonat que això t'estava afectant. A veure com et respon i si a ell li passa el mateix.
En funció de la seva resposta, ja veuràs si ell et dona peu a exposar més els teus sentiments o bé canvia de tema i prefereix no parlar-ne.
Entenem la por a la resposta... però si no preguntes, no podràs saber mai el que sent, i la incertesa sol ser pitjor...
Una abraçada!
La Laura Centellas