Moltes de les meves amigues s’han liat i yo no😢
Moltes amigues meves ja s’han liat pero jo encara no😢. M’agrada un nen pero es del 05 i ell es creu q nomes som amics pero x mi ell es ealgo mes. Ens coneixem desde fa molt de temps i com ens portem tres anys em tracta una mica com si fos la seva germana petita, tot i q crec q sempre hi ha hagut feeling entre nosaltres. Com faig q deixem d ser amics?
Laura Centellas

Hola!
Uff... les comparacions no ens ajuden mai! Quan ens comparem, sempre ho fem en aquells aspectes que ens creen més inseguretat i agafem com a "model" les persones que tenen èxit en aquell camp. Així que... sempre en sortim perjudicats/des!
Anant a la teva consulta concreta, si aquest noi t'agrada i no saps si és mutu o no, hauràs de descobrir-ho! Intenta quedar amb ell a soles, o mantenir algun tipus de conversa més íntima. Així podràs veure si ell també té interès en tu, si et demana per les teves coses, si t'explica els seus problemes... i així tenir alguna pista més sobre si sent el mateix per tu. Més endavant, potser podràs demanar-li directament si li agrada algú o declarar-te, ... tot depèn de com et sentis més comòde.
Ara el més important és que et tingui en compte i que augmenteu aquesta intimitat per poder veure si pot anar a més...
Una abraçada!
La Laura Centellas