amor d'estiu
Hola, aquest estiu he anat a un camping i m'he "pillat" d'un noi bueno no se si exactament pillat es a dir m'atrau i em sembla molt mono i ja fa uns dies que estic a casa i el trobo massa a faltar, bueno a ell i al grup del camping, pero no m'el trec del cap i no se què fer, m'agradaria no perdre el contacte amb ell però tampoc no se que tema de conversa puc treure, i haig d'esperar me un any sencer a tornar a veure'l a ell i al grup sencer, per a l'estiu que ve... i no se què haig de fer
Laura Centellas

Hola!
Ai... els amors d'estiu... segur que no ets l'única persona que ho ha viscut aquest estiu!
Doncs si el que vols és no perdre el contacte, hauràs de trobar la manera de seguir parlant amb ell. Intenta preguntar-li sobre les seves aficions o el seu dia a dia, a veure si trobeu coses en comú. La manera de mantenir una amistat o una relació afectiva és a través de la coneixença i del compartir. Com més el coneguis, més fàcil et serà parlar amb ell.
I també podràs veure si ell també té el mateix interès per tu.
Pregunta-li sobre gustos, sèries, família, escola... passa-li alguns mems que trobis, passeu estones divertides i ... a veure com evoluciona!
Una abraçada!
La Laura Centellas