amigues ausents
Hola, tinc 22 anys i dues millors amigues, i no sé fins quin punt e s normal que no em parlin...
Vull dir, ja tenim una edat, no anem juntes a la escola des de fa un temps i quan les parlo per whatsapp (per separat, elles no es coneixen) es com que les dues tarden dies o inclus setmanes en contestarme.
No lis recrimino res perque tardin en contestar pero noto com si no tinguessin interes en parlarme, jo trobo que ens portem molt be pero no entenc perque tarden tants dies en contestarme.
Em ratllo molt de si no els hi caic be o algo, són les uniques amigues que tinc i no les vull perdre... sols tinc al meu novio i no es que estiguem molt be. Quan quedo amb elles dues ens ho passem be i tal, no trobo que estiguin malament amb mi pero m'emparanoio per si no em donc compta de que en veritat no em soporten o algo.
Creieu que volen deixarme de banda? Que puc fer? Merci
Laura Centellas

Hola!
No podem saber per quin motiu tarden en contestar, si és perquè tenen molta feina, perquè la conversa no és urgent o bé perquè el seu tarannà és així.
Però si quan quedeu esteu bé, tu t'hi sents còmoda i volen estar tu.... segurament està tot bé.
Tot i així, potser podries intentar ampliar el teu cercle d'amistats i quedar amb altres persones, encara que no siguin amigues íntimes. Relacionar-te amb altres persones t'ajudarà a sentir-te una mica més segura en les relacions socials.
I, finalment, si passat un temps et continua preocupant que tardin molt a respondre, potser hauràs de parlar amb elles i comentar-los la teva preocupació. A veure què et diuen i si canvien alguna cosa...
Una abraçada!
La Laura Centellas