Tenir ganes però no poder
Bones! Fa quasi un any vaig començar la meva primera relació amb una noia, el cas es que jo estic molt bé amb ella, m'elestimo molt i m'encanta fer coses amb ella. El problema es que fa unes setmanes vaig coneixer un noi de festa i em va agradar, jo a ell també. Jo pensava que no em pasaria això, però es com que m'atrau. Tinc la sensació de tenir ganes amb ell i no poder al 100% i es una sensació agridolça aquesta. Jo m'estimo moltisim a la meva parella però m'atrau molt aquest noi. Estic una mic confosa perque no vull perdre per res del món a la meva parella, però si tinc ganes amb aquest noi.. És una mica complicat i mai m'havia passat
Laura Centellas

Hola!
Gràcies per escriure'ns!
Nosaltres no podem saber què sents per la teva parella i per aquest noi, això només ho saps tu i, potser, necessites una mica de temps per acabar-ho d'esbrinar.
A vegades sentim atracció per més d'una persona o podem estimar de manera diferent a diferents persones. El més important és que tu puguis ser conscient del que sents i després siguis honesta amb les persones que en formen part.
Agafa uns dies i fes-te aquestes preguntes:
- Què sents per la teva parella?
- Quin futur t'imagines amb la teva parella?
- Què sents per aquest noi?
- Quin futur t'imagines amb aquest noi?
- Sents que has d'escollir? o hi ha altres possibilitats?
No podem dir-te què has de fer, això només ho saps tu, però sí que podem ajudar-te a fer-te les preguntes necessàries.
Una abraçada!
La Laura Centellas