Amigues de merda
Holaa, faig aquesta consulta pq estic molt estressada i MOLT enfadada.
Tinc un grup d'amigues que som 4 i per mi són les meves millors amigues de tota vida i sempre hem volgut anar a concerts juntes i ara que ve coldplay a Barcelona rld hi he estat proposant d'anar i mhe estat 3 dies que tot eren vistos i ninguna em responia i passaven de mi, finalment em va respondre una dient q si que anem però hi han dues que no m'han respost fins avui que es el dia de la venda de entrades dient-me "jo no" i l'altre "jo vaig amb x persona i ja tinc entrada" m'he ensorrat us ho juro no puc parar de plorar em sento molt malament pq jo no he aconseguit entrades encara i porto des del dia 1 dient els hi i les he esperat per comprar-les juntes i m'han donat l'esquena i a sobre m'he quedat sense entrada jo (de moment) , estic plorant molt i em sento com una puta merda ara nateix les odio molt, m'estic sentint molt sola pq he vist q jo no sóc tan important per elles com elles ho son per mi, nose que fer estic molt malament i no deixo de plorar nose que m'està passant us juro q això m'ha afectat moltíssim no m'ho esperava d'elles nose que fer en serio estic molt malamrnt ara mateix no puc deixar de plorar per lolt q vulgui i lo pitjor i que mes ràbia em fa es q elles mai sabran lo malament q m'ho estan fent passar
Laura Centellas

Hola!
Esperem que hagis aconseguit una entrada!
Pel que fa a la teva consulta, és natural que estiguis molesta. Tu vas posar unes expectatives molt altes cap a elles i elles no han respost. A vegades creiem que el que és important per nosaltres també ho serà per les altres persones i no sempre és així. Entendre això és un gran aprenentatge.
Segurament la propera vegada no esperaràs la seva resposta per fer allò que vols fer, i és molt sa.
Entenem la decepció que sents i esperem que en algun moment, quan estiguis més tranquil·la, els hi puguis explicar. És important poder explicar allò que ens fa mal a les persones que estimem. Això enforteix la relació.
Explica'ns com estàs i com s'ha resolt tot.
Una abraçada!
La Laura Centellas