Carrera correcta?
Hola, primer de tot gràcies per l'ajuda que ens doneu, s'agraeix.
Bé, ara a lo que anava. Aquest any començaré comunicació audiovisual a la UPF. Estic una mica preocupat perquè la carrera en sí m'agrada, el meu somni és dedicar-me a aquest món, però el que no m'agrada és llegir, no sé si és pels llibres que llegeixo o perquè preferixo mirar películes però noto que no m'agradarà mai. Vaig tindre una època on sí que m'agradava, m'hi podia passar hores, pero, entre el poc temps lliure que et deixa bat i que se'm van passar les ganes, ja no és així. El problema és que a aquesa carrera se suposa que t'ha d'agradar llegir. I per això estic preocupat. Penso que igual si me donen un llibre sí que el llegiré pero em farà molt pal perque sóc un noi poc llegidor...
Vosaltres que en penseu de la situació?
Laura Centellas

Hola!
Que bé que puguis començar la carrera que t'agrada!!! Felicitats!
Entenem la teva preocupació, però és quelcom que no sabem si passarà o no. Potser no hi haurà tanta lectura com creus, potser t'agradaran les lectures que et proposen o potser t'ensenyaran a llegir-les des d'una altra perspectiva.
No anticipis el que et trobaràs i, si ho necessites, pren-te un any de prova per valorar si és la carrera que s'ajusta o no.
Per cert, si abans t'agradava la lectura... és probable que, en algun moment, et torni a agradar! A vegades només cal encertar el llibre i el moment ;)
Una abraçada!
La Laura Centellas