Por
Bon día
Ja fa dos anys que m'agobia molt pensar en la meua mort i es que cada volta em passa mes. En pasa sovint quan etic nerviosa per que vaig a fer algo xulo que em fica una mica nerviosa o tambe en por passar despres de fer algo exepcional i es que el pose a pensar que si en algún momento deixare de poder sentir eixa felicitat i en el cas de estar nerviosa per un event futur sentzillament apareix i no se perque.A mes els meus pares quan s'ho dic em dona la sensación de que no s' ho prenen en serio, em diuen que intente no pensar aixo, como si fora tan fácil.Ines que ja no se qué fer aquesta estoy he anat per primera vegada a un campament i la setmana anterior va ser un infern,
espere que pugau ajudarme
MOLTES GRACIES
(I per cert, por ser que n'hi hagen faltes d'ortografia, es que tinc el teclat configurat en castellá)
.
Laura Centellas

Hola!
Ai la por... és la nostra aliada però ens pot arribar a bloquejar moltíssim!!!
La por necessita ser entesa, trobar-li un sentit. Tenim por a les alçades perquè podem caure i fer-nos mal, tenim por a les serps perquè poden ser verinoses i picar-nos, tenim por al que pensaran els altres per si ens rebutgen...
I en el teu cas, la por a la mort pot servir per recordar-nos les persones que estimem o com valorem la vida. Transforma aquesta por en recordatori. És un recordatori que t'agrada la vida!!
I la por a perdre la felicitat, és una por real. La vida no és 100% felicitat i hem de passar moments de tristesa, ràbia i angoixa. No tinguis por a aquests sentiments. Son emocions i també ens protegeixen. A vegades ens serveixen per parar, per mirar cap endins, per marcar els nostres límits...
Sembla que ets una persona molt emocional, utilitza-ho en favor teu! Et dona pistes sobre l'important però cal que ho sàpigues llegir ;)
Una abraçada!!
La Laura Centellas