El condó es queda dins!!!! Ajuda!
Tinc un dubte! Avui el meu novio i jo estavem mantenint relacions quan se li ha començat a baixar. Per tornar a l'acció hem volgut fer una mica de sexe oral i s'ha tret el condó, per tornar a la penetració se la volgut tornar a ficar. Total q en un moment donat, el condó ha desaparegut, per sort ens hem adonat al instant, llavors no hi ha hagut més q 1 o 2 estocades sense condó, suposo que no hi ha risc d'embaràs no?? (encara no s'havia corregut) Per altra banda, estàvem buscant el condó i no el trobàvem, llavors se'ns a ocorregut q potser el tenia dins. En la seva ajuda l'hem pogut treure, però estava molt al fons i m'ha fet una mica bastant mal. He procurat anar al lavabo i pixar per tal de no agafar infecció d'orina, però no sé si tindrà qualsevol altra repercussió. Estic bastant dubtosa ja que no sé les conseqüències d'aquesta acció, hem podrieu explicar com actuar en aquests casos si torna a passar, les seves conseqüències i que passaria si el condó és quedes i no surtis?
Moltes gràcies
Laura Centellas

Hola,
Quan el preservatiu es queda dins de la vagina, és una de les situacions on estaria indicada l'anticoncepció d'emergència, ja que no podem assegurar el risc zero a un embaràs no desitjat. Encara que no hagi ejaculat, el líquid preseminal pot contenir espermatozous.
Som conscients que quan el preservatiu queda dins de la vagina ens pot espantar molt i ens pot posar molt nervioses, però és important mantenir la calma per poder retirar-lo amb els dits de dins de la vagina sense fer-te mal. Si no ho aconseguíssiu, sempre podeu anar a urgències perquè la llevadora o ginecòloga pugui retirar-lo.
Volem recordar-vos que és important que feu servir un preservatiu diferent per cada pràctica sexual, és a dir, si voleu fer sexe oral utilitzar-ne un, si després voleu fer penetració utilitzar-ne un de nou, etc. Si per qualsevol cosa l'erecció es perd i el preservatiu es treu, hauríeu d'utilitzar també un nou preservatiu i no reutilitzar l'anterior. Per això és important disposar de més d'un preservatiu i tenir-los a mà per si els necessiteu ;)
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
La Laura Centellas