no m'atreveixo tallar
Hola, porto anys amb el meu novio i no veig que tinguem futur... ens estimem pero malament, ja que ens barallem bastant (sense violencia ni insults) tot i que ho solucionem rapid, pero ho passo fatal perque jo soc molt sensible i ho paso horrible, i ell es el reves que jo.
Tmb tenim vides molt diferents, veig que estare estancada amb ell perque fa temps que no treballa i esta apurat i nose.. trobo que serà complicat un futur amb ell i que actualment tampoc em fa bé,tot i que segueixo enamorada... Al meu entorn no li agrada gaire, diuen que s'aprofita de mi i em micromanipula i jo penso molts cops el mateix, pero en alytres moments em poso a la defensiva i dic que estem be.
La cosa es que nose com tallar amb ell, em costaria moltissim perque tinc depressió i no tinc hobbies ni amics casi, i els que tinc casi mai poden quedar, tinc dificultats en relacionarme, es com que veig el futur negre tant amb ell com sense ell, crec que els dos som molt depenents l'un a laltre perque a ell li passa el mateix qe a mi, que se sent sol.
Nose quan, ni com deixarlo ni res, em fa moltissima por de com reaccionara o de com estare jo, perque em sento molt sola i em costa coneixer gent, i també tinc por de recaure i que em torni a enganxar a ell. Nose per on deixarlo perque no m'imagino tenint un atac de panic al carrer o tornant a casa...
Que em recomaneu? Merci
Laura Centellas

Hola!
Ens sap greu el que estàs vivint. No és fàcil la posició en la que et trobes.
Amb el que ens expliques i de manera resumida tenim clar que:
- No veus futur a aquesta relació.
- Sents que no tens prou xarxa social per fer front a la ruptura.
- Creus que en algun moment tindràs una recaiguda.
Per tant, des d'aquí t'animem a obrir una mica la teva xarxa d'amistats. Comença a explicar-los què et passa, com et sents, què et preocupa... així veuràs com responen. Segurament et respondran millor del que t'esperes!
A partir d'aquí, et serà més fàcil prendre la decisió. Hi haurà un dia en què veuràs clar que ja no vols seguir amb aquesta relació i podràs quedar amb ell i explicar-li com et sents.
No serà fàcil, però mica en mica notaràs que estaràs millor...
Una abraçada molt forta!
La Laura Centellas