Tinc dubtes
Hola, fa dues setmanes vaig conèixer a un noi per Tinder, vam quedar i aquella setmana va anar molt bé, encara que el noi era molt intens i sempre tenia com moltes ganes de veure'm i quedar, jo vaig decidir que havíem d'anar més a poc a poc així que li vaig fer saber i vam baixar la intensitat, el problema ve a les dues següents setmanes, el noi en qüestió ja no vol quedar ni parlar amb tanta freqüència, com si no tingués ganes de veure'm ni saber de mi, quan li faig arribar els meus dubtes, em diu que res a veure que només està estressat per la feina, però encara així la relació ja no és igual i no entenc molt bé per què.La meva consulta és, no sé si tornar-li a comentar, si deixar de parlar amb ell, ja que em fa mal la situació o deixar-li espai i quan ell vegi tornar a parlar com abans, que penseu?
Moltes gràcies.
Laura Centellas

Hola!
És molt difícil conèixer les intencions de les altres persones o poder endevinar exactament què els hi passa pel cap. Pel que sembla ell ha reduït la seva intensitat i no sabem si és per respectar la teva petició, perquè s'ha sentit ferit o no estava d'acord amb aquesta petició o bé perquè realment té molta feina. És un misteri.
Per tant, què pots fer tu? Si tens ganes d'escriure-li una vegada més per veure com respira, fes-ho! Si després reps una negativa o que ell no mostra el mateix interès... ja tindràs una resposta i hauràs de respectar la seva decisió.
Si ell et torna a contactar, després tu també podràs decidir si et ve de gust parlar amb ell o no...
Cadascú pot decidir en cada moment què vol i si accepta la proposta de l'altra persona o hi posa condicions.
Una abraçada!
La Laura Centellas