em menteix?
Hola,
El meu novio no sol anar de festa pero fa poc va anar a una festa major i vaig veure en un video dels organiztadors on ell es veia de segon pla amb els seus amics i amigues pero estava junt amb una noia que nose qui es i nose si ensenyarli el video i preguntarli qui es o que feien, perque es veien bastant junts i em preocupa qe em menteixi
La nostra relacio esta bastant deteriorada, no per temes de desconfiança pero nose que fer... m'agradaria que confeses que passava pero nose si es bona idea ensenyarli la 'evidencia'...
Em recomaneu que li digui que he vist el video i vull explicacions o passo? I si es aixi, com li dic per no semblar desconfiada o toxica i perque em digui la veritat? gràcies
Laura Centellas

Hola!
Ostres! Sembla que ja estàs fent una acusació quan dius que el vídeo és una "evidència" i que t'agradaria que "confessés". No sabem per què la teva parella no t'ha parlat d'aquesta noia. Pot ser que sigui algú que va conèixer just en aquell moment, que no sigui important per ell, que sigui una amiga dels altres amics... hi ha moltes possibilitats!
Si vols parlar sobre el tema, exposa-li de manera natural: "vaig veure aquest vídeo on surties amb aquesta noia i em van aparèixer alguns dubtes. No me n'has parlat i no sé si és important o no". I tenint en compte que la relació està força deteriorada... potser és un bon moment per posar-ho sobre la taula i per parlar sobre com esteu, què us aporta la relació i què n'espereu.
Parleu de manera sincera, des del cor. Escolteu-vos mútuament i doneu-vos un temps per rumiar-hi.
Des del respecte pel que heu viscut conjuntament.
Una abraçada!
La Laura Centellas