Ex complicat
Hola, moltes gràcies per l'ajuda, de veritat, s'agraeix.
Bé, la consulta... A veure, fa uns mesos q ho vaig deixar per segona vegada amb la meva exparella i més avall he llegit una consulta en la que m'he setit una mica identificada (la de nova relació) pero per la part de la exparella no per la part de l'emisora. Quam ho vam deixar tenia claríssim el que sentia, pero ara cec, nomès crec, que des de fa uns dies, m'ha tronat a agradar. I em fa por pero, realment penso que igual és qüestió de que vull sortir amb algú. I no sé, tinc la sensació que mai el superaré perquè porto mooooolt de temps així, i no parlo de mesos, parlo d'anys. Tampoc tinc clar de si el vull superar, perque d'alguna manera m'avorreixo menys si m'agrada algú. Pensareu: "doncs que t'agradi una altra perosna", pero es que la gent amb la que em junto no es la gent que busco en una relació. Bé, me'n vaig massa. La qüestió és: és dolent que t'agradi un ex, de la teva colla d'amics d'estiu, i que no li diguis res?? O es millor superar-lo?? (tenint en compte tot lo que he explicat dalt)
Si us falta informació us faig una altra consulta:)
Merci <3
Laura Centellas

Hola!
Gràcies per escriure'ns! Intentem contestar-te a les teves preguntes. Si veus que falta informació o que no ho hem entès bé, fes-nos una altra consulta sisplau, que volem que us sigui útil.
Que t'agradi algú de la teva colla o un ex no és dolent en sí, el problema és si aquest "amor" t'impedeix conèixer altres persones o et fa patir molt. Llavors aquí potser cal fer algun pas per sortir del dolor. Els passos poden ser un apropament i veure com reacciona, o bé intentar oblidar aquest amor.
Per oblidar algú, el primer que cal fer és voler-ho. Si no ho volem, serà molt difícil superar-ho. Una vegada hàgim pres la decisió d'oblidar-lo, llavors caldrà posar fil a l'agulla i seguir els passos que toca: posar distància.
En quin punt estàs tu?
Nosaltres seguim aquí, una abraçada!!
La Laura Centellas