Fimosis
Crec que tinc fimosis... Fa dos dies que no puc baixar el prepuci del tot però no entenc res perquè la setmana bé que podia...
Gràcies :)
Laura Centellas

Hola,
Tens molèsties o et fa mal? La nostra recomanació seria que si no et fa mal ni tens molèsties o picor que esperessis uns dies a veure si per si sol se soluciona i pots tornar a baixar el prepuci com feies abans, i si no se soluciona o tens molèsties que ho consultis amb el teu metge perquè pugui valorar-ho. Sabem que a vegades pot fer una mica de vergonya parlar o consultar sobre aquests temes, però quan es tracta de salut, és el que ha de prevaler i veuràs que et quedes molt més tranquil!
Una abraçada i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
La Laura Centellas