Lligar i anar de festa
Hola, sóc una noia que sento la necessitat de sortir de festa i lligar perquè no ho he fet mai i tinc ganes de provar-ho, però a les meves amistats no els hi agrada sortir i jo sí que vull. I si no ho faig ara que començo l'uni ja seré gran i em frustraré perquè en tinc ganes. No sé què puc fer per trobar persones amb qui anar de festa o com lligar sinó.
Laura Centellas

Hola!
Primer de tot, ho podràs fer durant molt de temps!!! A totes les edats hi ha moments de lligar i de divertir-se! el que canvia son les maneres ;)
I respecte a la teva consulta, potser et cal ampliar el teu cercle d'amistats per trobar aquelles persones que tinguin el mateix interès que tu. Pots trobar-les a la universitat o si t'apuntes en alguna entitat relacionada amb la universitat o amb alguna festa major, per exemple. Intenta trobar alguna persona que vulgui sortir de festa i demana-li si pots anar amb els seus amics/gues i a partir d'aquí veuràs que aniràs fent el teu cercle!
Una abraçada!
La Laura Centellas