Sóc precoç?
Hola! Tinc 16 anys i fa poc em van fer la meva primera felació i no sé si va ser per la situació o per algun altre motiu vaig durar molt poc. És cosa de l’edat o hauria de buscar ajuda? Quan em masturbo tampoc acostumo a durar gaire
Laura Centellas

Hola,
No sabem que significa per tu ejacular relativament ràpid, però si hi ha poca experiència i ets jove (com en el teu cas), és completament normal ejacular ràpid!
Per tant, estigues tranquil, perquè segurament no tens ejaculació precoç. No et pressionis, com més pendent i ansiós estiguis amb aquest tema, més probabilitats hi haurà que ejaculis més aviat del que t'agradaria (a conseqüència dels nervis). Si estàs amb una persona per primer cop i ejacules ràpid, no passa res realment! Estàs una estona per l'altra persona i tornes a començar (l'erecció pot tornar-se a donar passada una estoneta).
I quan estiguis sol, durant la masturbació, pots aprendre a detectar el punt de no retorn, és a dir, aquell moment que, encara que deixis d'estimular el penis, ejacularàs de totes maneres. Si ho aprens a detectar, podràs parar abans o disminuir el ritme d'estimulació i evitar ejacular, allargant així una mica la resposta sexual.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
La Laura Centellas