no m'enamoro
Holaa, fa casi any que vaig deixar una relació de 3 anys la qual jo sempre havia estat enamorada, però era una relació tòxica i no era sana així que per dir-ho d'alguna manera em vaig acabar desenamorant, mentres estava amb ell vaig començar a parlar amb un noi que des de sempre m'havia agradat i em vaig començar a pillar, pensava que ell em veia de la mateixa manera que jo el veia a ell però va acabar resultant que nomes volia una sola cosa, després de tot això vaig anar coneixent a gent que volia tema amb mi però es que jo no m'enamoro, enserio nose perquè, al principi m'obsessiono i després m'avorreixen , nose perquè em pot passar, es frustrant saber que hi ha gent que t'estima de veritat i tu no pots.
Laura Centellas

Hola!
A vegades és qüestió de temps i de conèixer les persones adequades en cada moment. I a més, tenir la sort que totes dues persones estiguin disposades a tenir una relació! Així que no és tan fàcil com sembla!
Dedica't aquest temps en què estàs coneixent a diferents persones per poder descobrir què t'agrada a tu. Utilitza aquest espai pel teu autoconeixement. Què t'atrau de les altres persones? Quines son les teves línies vermelles? Què et crida l'atenció? Quins valors ha de tenir la persona?
Si tens això clar, et serà més fàcil entendre per quin motiu no t'agrada algú o t'ha començat a avorrir i podràs prevenir-ho.
Una abraçada!
La Laura Centellas