Falses amistats
Hola!!!
Tinc un problema amb tot aquest tema de les amistats i inseguretat cap a la meva personalitat.
Conec a la meva exmillor amiga des de que tinc 3 anys, de fet ho érem fins fa dos anys perquè l'institut va fer que féssim noves amigues i que ens distanciéssim una mica. La qüestió és que l'any passat em van començar a excloure de l'esplai que hi vaig i em van fer sentir invisible i menyspreable. A partir d'aquí, em va créixer la inseguretat que pensava que havia superat quan també em van excloure tota la primària. En aquells moments la tenia a ella i em va ajudar amb tot, però ara quan més la necessitava em va donar l'esquena i em va mentir a la cara. A poc a poc vaig anar veient que tothom marxava del meu costat, de 12 amigues que tenia ara en tinc 5, però cada cop que em deixen de parlar pel WhatsApp o en converses a cara a cara, em plantejo si elles també marxaran. Soc una persona molt expressiva i em dona inseguretat que marxin per això, i per acabar-ho d'adobar la meva exmillor amiga va a la meva classe i fa com si res i totes aquelles persones que necessito o van a altres classes o a altres centres.
Cada dia la meva inseguretat va més enllà i no ser què fer, perquè cada cop que en parlo em trenco i em poso a plorar.
Necessito ajuda!!!
Laura Centellas

Hola bonica!
El que estàs patint no té a veure amb la teva inseguretat sinó amb la conducta d'aquesta persona!
Quan algú ens exclou de manera deliberada, quan ens fa sentir que no som mereixedores de l'amor dels altres, quan intenta (i aconsegueix) apartar les nostres amistats del nostre voltant... té un nom: manipulació i maltractament.
No ho pots assumir tu sola i és important que puguis demanar ajuda: a la teva família, als teus professors/es, als monitors/es de l'esplai i a les teves amistats.
Fes-los saber el que està passant i demana'ls ajuda. Demana que t'ajudin a relacionar-te de nou amb les teves companyes, que es fixin en com et tracta aquesta noia i que t'ajudin a separar-te'n.
No té a veure amb tu, no tens cap defecte, ets perfecte tal i com ets i mereixes ser estimada i valorada pel que ets. No ho oblidis.
Una abraçada!
La Laura Centellas