problemes amb el menjar
hola,
no se si el que em passa és normal però jo noto que es com raro i em fa sentir malament.
ultimament no em ve de gust cap menjar, no es que no tingui gana, perquè si que tinc gana, es com que no em ve de gust.
també em passa que despres de menjar a vegades em venen ganes de vomitar, però no es ni intencionalment ni mai acabo vomitant.
espero que em pugueu contestar quan pugueu, moltes gràcies :)
Laura Centellas

Hola! Primer de tot, gràcies per a confiar en nosaltres i explicar-nos el que et passa. Ens expliques que darrerament no et ve de gust massa el menjar, inclús tenint nàusees i malestar en acabar i que això et fa sentir malament. És important que si vols aprimar-te, et posis en mans d’especialistes (nutricionistes, metges, dietistes...) ja que ells ens ensenyen a conèixer el nostre cos i a aprimar-nos de manera saludable. Perquè cada cos és únic i funciona diferent. Això és important ja que sinó el que pot passar és que al nostre cos li comencin a faltar nutrients i es posi malalt. L’important és que mantinguis uns bons hàbits alimentaris i que estiguis sana. De totes maneres, com ens has demanat ajuda i si necessites parlar més del tema, et proposo que et posis en contacte amb l’Associació Contra l’Anorèxia i la Bulímia. Actualment, estem oferint un servei gratuït d’acollides. Són espais on poder explicar tot allò que et preocupa i et fa patir, un espai reservat per poder desfogar-te i explicar aquelles coses que sents que no pots dir a ningú. Una de nosaltres (psicòlogues) t’escoltarem i t'assessorarem per poder portar això de la millor manera. El telèfon és 93 454 91 09.
Esperem la teva trucada, una forta abraçada!!
La Laura Centellas