No em sento be
Aquests darrers dies em sento molt diferent, m'aillo de tots y comporta un gran esforç per mi somriure y comunicar-me amb la gent, la meva autoexigència en el estudis està empitjorant molt, y m'enfado mes seguidament per tonteries pero en aquell moment em creen un enfat horrible.
Que puc fer per millorar?
Laura Centellas

Hola!
Doncs abans de voler canviar el teu comportament, és important que puguis trobar el motiu del teu malestar. Has patit algun canvi important a la teva vida? Venen canvis en un futur? Has tingut alguna dificultat en les relacions? Sents que alguna cosa s'ha trencat dins teu?
A vegades necessitem uns dies per poder trobar resposta i d'altres vegades no apareix la resposta fins passat molt de temps. Però és important que et puguis permetre uns dies d'estar malament. No podem estar sempre alegres i contents, perquè no és real. Hem d'acceptar les emocions que tenim i donar-los l'atenció que necessiten.
Si sents que estàs enfadat, explica't per quin motiu estàs enfadat. Exterioritza'l.
Si notes tristesa, treu-la en forma de plor, de música o d'art. Busca consol en les persones del teu entorn.
Si alguna cosa t'espanta o t'angoixa, posa-li nom i busca petits reptes per enfrontar-t'hi.
Dedica't un temps per conèixer-te millor...
Una abraçada! Nosaltres seguim aquí ;)
La Laura Centellas