Com recuperar contacte persona especial.
Hola, primer de tot gràcies per la feina que feu.
El curs passat vaig coneixer una noia que vam connectar des del minut 1, a classe. Vam estar tot el curs "tontejant" però mai ha passat res entre nosaltres, però si que hi ha hagut alguna cosa especial.
Durant l'estiu ens hem intercanviat algún que altre missatge però no em quedat, ja que som de poblacions diferents. De cop i volta un dia em va dir que no volia saber res més de mi. Això em va deixar amb estat de schok, no entenc aquest canvi d'un dia per l'altre. Aquest any no la veuré pq he canviat de centre i la trobo molt a faltar. No sé si escriure-li pq va ser ella qui no vol saber res de mi. No sé qué fer? Què m'aconselleu? Sé que hi ha un feeling molt especial i que no ha marxat. El meu cap va revolucionat. Podría ser que estigués influenciada per terceres persones? Ho dic pq ella és d'una cultura que majoritariament és de ment tancada i les parelles del mateix sexe no són ben vistes. Per a mi és molt especial.
Gràcies per escoltar-me!
Laura Centellas

Hola!
Gràcies per escriure'ns i per les teves paraules!!
Referent a la teva consulta... sembla que ella ja t'ha dit que no vol mantenir el contacte, malgrat a tu et faci mal o creguis que no és el que ella sent de veritat. No pots forçar a ningú a parlar amb tu i has de respectar les seves decisions... encara que sigui dolorós.
Si vols, pots escriure-li un últim cop, explicant el canvi de centre i que la trobes a faltar. Llavors hauràs d'esperar la seva reacció i respectar-la. Si ella en algun moment s'ho repensa o vol recuperar la relació, ja t'ho farà saber. I llavors seràs tu la que decidiràs si vols reemprendre la relació o no...
Una abraçada!
La Laura Centellas