amor impossible?
hola bonida,
des de aquest estiu que em cunde un noi, el problema es q te 19 anys i jo 14, però sempre m'ha tractat de una manera que em fa pensar que tinc possibilitats (com si em tires la canya).
òbviament no penso tenir una relació amb ell x la edat i eso però si em pugues liar amb ell ja estaria contenta, seria abús de poder?
Laura Centellas

Hola!
Sabem que la diferència d'edat a vegades no es veu com un problema quan ho estàs vivint, però en el teu cas, en el que tu tens 14 (l'edat de consentiment és de 16) i ell és una persona major d'edat, sí que entraria en una situació d'abús.
Una de les tàctiques que s'utilitzen és fer creure a la persona de menys edat (o de menys poder) que és molt més llesta que les altres, que és molt madura per la seva edat, que ell és una persona molt respectuosa i que no li vol fer mal, fer-la sentir especial... son tàctiques de manipulació i seducció que hem de conèixer per poder-hi fer front.
Realment esteu en dos mons molt diferents. Tu encara estàs estudiant ESO i ell ja té edat per treballar, casar-se, estar a la universitat o fent estudis superiors, viure sol i mantenir-se....
Gràcies per escriure'ns!
Una abraçada molt forta!
La Laura Centellas