M'estic enamorant de dues persones
Hola, tinc nòvio i estem super bé, ens estimem molt i crec que estem enamorats. El problema és que a l'iniciar el curs, a la meva classe hi va un noi que el coneixia d'abans i sabia que era molt majo i tal, però han anat passant les setmanes i crec q m'estic enamorant. Penso molt amb ell i m'encanta mirar-lo a classe perque somriu molt. No sé què fer perq m'estimo moltíssim al meu nòvio i si li expliqués això no crec que li fes cap gràcia, és molt sensible. No sé què fer, em costa dormir perquè intento oblidar l'altre noi, penso que és un fletxazo del moment però...
Laura Centellas

Hola!
A vegades els sentiments no son clars i necessitem un temps per poder pair-ho i analitzar-ho. Pot ser que t'hagis enamorat de les dues persones, pot ser que aquest noi hagi creat en tu una admiració ara al principi i d'aquí uns dies es redueixi o pot ser que t'adonis que realment t'has enamorat d'aquest.
Abans de parlar amb ells, pren-te uns dies per veure com et vas sentint. I si finalment sents que els hi has d'explicar, fes-ho de manera molt honesta. T'ho agrairan.
Nosaltres no et podem ajudar, només fer-te una pregunta: Amb quin dels dos hi veus futur? Amb tots dos? o amb cap?
Potser et pot ajudar aquesta resposta...
Una abraçada!
La Laura Centellas