Personalitat
Hola,
Us escric aquesta consulta ja que estic preocupada, quan em passen coses no aconsegueixo tenir "sentiments", em sento com neutral en la majoria de situacions, els comentaris dels altres no m'afecten, no tinc ganes de conèixer a nois, ni m'entusiasma res, entre moltes altres coses. Intento fer plans sempre que puc per no sentir que perdo el temps, encara que algun dia no en tingui ganes i també m'ha passat que algun cop estic amb algun amic o amiga i no tinc ganes de parlar, només d'escoltar, com si no tingués energia suficient per explicar coses sobre mi.
Entenc que potser jo soc així, però abans no ho era, no se si potser serà cosa d'una temporada o el que sigui, però no m'agrada aquesta personalitat que tinc ara. Vaig llegir que a vegades quan no "sentim" res és perquè estem passant per una petita depressió, però tampoc ho crec, no m'ha passat res que em pugui fer estar deprimida. Què em podria estar passant? He canviat i ara soc així?
Moltes gràcies per tot.
Laura Centellas

Hola!
Des d'aquí no podem saber què et passa exactament, això només es pot saber amb una valoració feta per professionals de la psicologia i la salut mental.
Tot i així, des d'aquí et recomanem que et prenguis aquesta temporada per "descansar" i reduir el ritme. Tens dret a tenir una energia més baixa i a no estar tant activa. Aprofita-ho per fer introspecció i revisar la teva vida (què t'agrada i què no. Què vols en un futur?). I baixa el ritme, de debó. A vegades és necessari i el cos ens ho fa saber.
I si veus que en un temps segueixes en aquest estat d'ànim baix, demana ajuda professional.
Una abraçada!
La Laura Centellas