Interés
Holaa!
Aquest any he estat coneixent a un noi i la cosa anava perfecte fins que ell va decidir que ja no volia seguir coneixentme. l'he trobar a faltar i encara penso en ell, no vull que torni pero al final ha estat important per mi i em prenc això com a normal, ja que ha marxat de la meva vida algu important. El problema que tinc es que ara no tinc ganes de coneixer a altres nois i em provocan 'rechazo', veig a les meves amigues que tenen ganes de lligar i a mi no em passa aixo, no com abans. apart d'això, noto que els nois no es fixen en mi tampoc i metristeix bastant
Com podria tornar a tenir ganes de coneixer a gent? o de parlar amb algun noi?
Laura Centellas

Hola!
Ostres, ens sap greu que estiguis vivint aquest desamor.... Fa mal quan els sentiments no son correspostos o no amb la mateixa intensitat.
Si ara no tens ganes de lligar, pren-te aquest espai. És natural que després d'una desil·lusió amorosa necessitem un temps per pair l'experiència. No passa res si estàs una mica més trista o si no vols saber res d'altres nois.
Dona't aquest temps per posar el focus en tu, per fer allò que t'agrada i per re-descobrir la teva vida i les teves aficions. Gaudeix de connectar amb les teves amistats.
I mica en mica veuràs que tindràs més ganes d'obrir-te al món i d'ampliar el teu cercle d'amistats. Però tot al seu ritme.
Una abraçada!
Laia
La Laura Centellas