Ansietat...
Bon dia, moltes gràcies per tot, sempre m'heu ajudat molt =)
La qüestió és que tinc ansietat. M'ho va dir un psicòleg fa un parell d'anys i sé que fa cosa d'uns mesos que torno a tenir-la.
És una cosa quasi constant, la tinc aquí ficada al pit i no surt gairebé mai. Tot i que soni estrany (o estúpid) la consulta no és per deixar de tenir ansietat, estic molt ocupada amb els estudis i no tinc temps de parar-me a cuidar-me, simplement no és la meva prioritat. Però l'ansietat em porta molts problemes gastrointestinals (quan tinc ansietat tinc diarrea i molt mal de panxa) i això si que em molesta moltíssim. Hi ha alguna manera de treure'm els mals de panxa?
Un cop més, moltíssimes gràcies per tot, sou increibles.
Laura Centellas

Hola!
Gràcies per escriure'ns i per la teva sinceritat.
Si tornes a llegir la consulta, veuràs que la clau pot trobar-se en fer allò que estàs evitant fer. Dius que fa poc que tornes a tenir ansietat, dius que no et pots cuidar perquè no tens temps i vols prioritzar els estudis i dius que l'ansietat ha pres una forma més desagradable: amb mals de panxa.
Així que... potser el teu cos (i la teva ansietat) t'estan avisant que portes un ritme massa elevat, que t'estàs descuidant i que el teu cos està arribant al seu límit.
A vegades podem sentir que dormir 8h, fer estiraments/activitat física o menjar sa pot ser una pèrdua de temps, però és la gasolina que necessitem per poder tenir un rendiment òptim i durador en el temps. Para un moment. Respira profundament i comença a buscar espais de cura.
I si ho necessites, demana ajuda professional...
Una abraçada molt forta!
La Laura Centellas