Autoestima, massa alta?
Molt bon dia i avanç que res moltisimes gracies per als serveis que oferiu, el dubte que us porto avui es el seguent: Desde fa molt de temps he anat sentint com molta gent del meu entorn tenia problemes d'autoestima baixa problemes amb el seu fisic etc, la cuestio es que jo soc tot l'oposat, en el sentit no de tenir una autoestima correcte sino que consider-ho que potser m'estimo a mi mateix un xic massa, ja que sempre em tinc en un pedestal, i no se com m'ho faig pero sempre trobo la manera de convençem de que fagi el que fagi esta be. Es aquesta mena de conducta saludable? o el tenir massa estima personal potser acava sent perillos?
Moltes gracies
Laura Centellas

Hola!
Moltes gràcies per les teves paraules!! Ens animen a seguir amb la nostra feina!
Referent a la teva consulta, si aquesta autoestima no et fa perdre la realitat, no hi ha cap problema! Al Contrari, tant de bo totes les persones puguessin dir que s'estimen a sí mateixes! Això voldria dir que es tractarien bé, que es dirien paraules boniques i que cuidarien el seu cos i la seva ment. Així que, segueix així!!
Quan parlem de perdre la realitat ens referim a ser conscients del que passa al nostre entorn. És a dir, podem no ser els/les millors en un àmbit i seguir pensant que ho hem fet prou bé, però reconèixer que hi ha altres persones que en saben més, per exemple. Sense que això ens danyi la nostra autoestima.
Si saps veure els teus erros i si saps aprendre'n i millorar, tens una autoestima perfecta!!
Una abraçada!
La Laura Centellas